Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Kroppshår och en trött rygg

Publicerad 2012-09-06 07:59:00 i Allmänt

Har nu kommit in i vecka 28 (27+2). På kvällarna känns det som jag är extra stor, nästan som att magen kommer ut ur halsen när jag sitter. Även på kvällarna får jag trötthets verk i ryggen. Och Ja! Min rygg är svag.
Lite faccinerande att lillfis börjar bli lite större, för mini foten brukar tryckas upp under bröstet:-)

Igår gjorde jag min sista arbetsdag, arbetet ansågs vara för farligt för lillfisan. Så inget får juh hända henne. Men jag trivs så inni bänken på jobbet, så det är lite tungt.
Ser mig själv att bara gå o dra här hemma inte byta mysdress nångång och håret blir kammat en gång i veckan då jag vill göra mig lite extra fin för Johan;-)
Appropå att göra sig lite extra fin. Har dem senaste dagarna tyckt att mina ben ser så bruna ut, tills chocken blev att det var ett tjockt lager med hår. Iiiioouuhh! Så igår så var det bara att leka akrobat i duschen och shave it bort.

Kom gärna med förslag med vad jag kan göra dem sista 89 dagarna.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-09-06 21:13:53

Asså d här med att ni kallar "d lilla undret" för Lillfisan.... är Johan helt med på det?

Postat av: Eva Ewald

Publicerad 2012-09-07 10:50:34

Haha nja det är inget namn som jag använder överdrivet ofta, men det har blivit så när jag skriver om henne. Johan hör många smeknamn om henne.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela