Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Väntans tider

Publicerad 2012-11-27 12:29:06 i

En vecka innan BF är det nu, helt sjukt juh hur fort det har gått.

Kevin är nog den som tycker det är mest jobbigt att vänta och inte riktigt veta när det ska ske. När han kom hem igår från sin kompis, så säger han att han är jätte orolig om jag skulle åka in på natten. Förklara för han att det då kommer finnas någon här ändå. Ja men tänk om jag vaknar och du inte är här,du förstår inte hur jag känner mamma. Haha gullet då.
Skönt för honom att han går till sin pappa imorrn och stannar en vecka.

Douglas däremot är coolast, Kajsa fråga han igår när han tror att bebbe kommer. - Ja till jul!

Johan är är både lugn och nervös tror jag.

Jag då??? Jag kan knappt fatta, pga att det har gått så fort, så känns det som det är en månad kvar. Men jag är förväntansfull, spännd och självklart lite nervös hur det kommer att gå. Hur kommer det att börja? Skulle vilja uppleva att vattnet bara går.

Var på MVC igår, hade väl ingen större lust att gå egentligen, en vanlig kontroll, jag kände juh att lillfis var i liv ju. Men jag tänkte när jag låg där och hörde hjärtljuden, att detta är sista gången antagligen jag är på mvc och lyssnar, för detta blir det sista. Nästa besök är den 10, vem vet? Är jag där då??


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela