Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

funderar lite

Publicerad 2012-11-22 14:34:01 i Allmänt

I natt fick jag sova, åå va glad jag blir. Inga sammandragningar, inga barn som väckte mig.

Men även fast jag har kunnat sova är jag dåsig, tabletternas biverkning och säkerligen det gråa o trista vädret ute.

Igår kväll, fick jag lite smått panik. Funderade allvarligt på att ringa in akut och planera in ett snitt eller träffa narkos läkaren och sätta in den dära slangen i ryggen som ryggmärgsbedövningen ska in i. För att när väl den dagen kommer och värkarna är som värst, så behöver inte jag vänta på att narkos läkarn ska bli ledig. Eller så kan jag ta med mig lite bedövning hem som jag bara kan hälla i slangen, så kan jag göra mesta dels av jobbet hemma. Phhuu blir alldeles svettig av detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela