Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

kom an bara!!

Publicerad 2012-11-25 13:50:07 i Allmänt

I morse när jag vakna, kände jag för första gången -Att nu är jag redo, nu kan jag föda barn, nu är jag redo att möta smärtan. Kom an bara!!
Men jag har en känsla av att jag kommer gå över tiden, har inte gjort det tidigare, men denna graviditet är inte som dem andra.
Den 8 dec känns som ett datum, som min lilla bebis vill komma.
Men jag hoppas att det blir en November bebis.

Hepp nu ska jag göra det som jag är allra bäst på, ligga i soffan och slumra till.

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2012-11-25 14:01:25

Åååhh, vad härligt Eva :))

Ja, datumet i November e ju redan satt ;)

Stoor Kraam

Svar: Hmm det är juh i övermorrn... nja det känns för nära. Du kanske få fundera ut ett nytt datum;-)
Eva Ewald

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela