Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Joråsåatte

Publicerad 2012-12-03 07:18:14 i Allmänt

En dag kvar till beräknat datum och det känns som det är långt kvar.
Men denna väntan är nog mest jobbig för omgivningen.
Jag är juh i kroppen och känner att jag inte har några värkar, alltså inget på G. Jag känner att vattnet inte har gått, alltså inget på G.
Men den skönaste kommentaren kom igår när jag var ute med Douglas i kärran. Har du inte fått än?
- Jo men visst har jag, en liten bebis på sisådär c.a 20 kg.

Men nu är allt fixat, bara badbalja och skötväska kvar. Men det löser sig.

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2012-12-04 20:19:32

Hahahahaha...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela