Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

icke fixerat

Publicerad 2012-11-14 13:39:44 i Allmänt

Nu äntligen har jag fått hjälp med sömnen, förra veckan var jag i bristningsgränsen och kände att en ända sömnlös natt skulle ta kål på mig. Ringde antenatal avdelningen och fick träffa doktorn där. Sömnpiller och ett litet kik in i magen blev det, doktorn överaskade med 3d ultraljud.
Skönt att få sova på nätterna, känner att jag orkar med vardagen lite bättre nu. All trots som kommer från barnen handskar jag bättre.

Nu har jag gått in i v 38 och igår var första gången jag kände - ut med dig! Det var en tung kula att bära på, idag upplevs det inte så illa. Mina sammandragningar börjar att kännas, likt menssmärtor samt stickningar där nere *pek pek*.
Var på Mvc i måndags och även denna lilla krabat vill inte fixera huvudet. Ingen utav mina kids har fixerat sig förrens förlossningen vart på G.

Shit nu måste jag gå med min ankgång till dagis o hämta den lille hulliganen. Slut på lugnet;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela