Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

bf +2

Publicerad 2012-12-06 18:14:28 i Allmänt

Hur mår jag då? Känningar?
Jag mår bra, det stör mig inte att jag "går över tiden" men det jobbiga i det hela är att det är December. Varje dag som går, blir det närmare Kevins födelsedag 19 och en dag närmare julafton. Jag trodde att jag planera allt så bra att jag inte skulle bli december bebis. Men skruttan i magen är "meant to be".
Känningar då, kraftigare sammandragningar med en viss smärta i rygg och ett tryck nedåt. Men när jag tänker tillbaka på de tidigare gångerna så börja juh allt utan förvaning.
Men jag känner på mig att inget kommer att hända dem närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela