Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Ännu en liten varelse

Publicerad 2012-11-21 11:26:44 i Allmänt

Trots att jag tog sömn piller igår så kunde jag inte sova. Denna gången var det inte tankar som höll mig vaken, utan samnandragningar. Inga värkar, men ändå att dem kändes. Funderade på om det var på G nu, men som tur var avtog dem framåt småtimmarna. För hur sjukt det än låter är jag inte redo mentalt, tycker att denna graviditet har gått sjukt fort. Och tycker det känns sjukt konstigt att det är så kort tid kvar till BF. Att jag snart ska snooza på min bebis, en liten bebis som är en del i min "lilla" familj. Ännu en liten varelse att lära känna och att uppfostra så att den en dag klarar av vuxenvärlden. Ännu en liten varelse som man har så starka känslor för, att älska någon så att det gör ont. Ännu en liten som driver en till vansinne med all sin trots. Ännu en liten varelse som är en del av mig, som har bott i min mage i 9 månader.

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2012-11-21 12:44:45

Ännu en liten varelse som ska bli kompis med ett av mina barn :-)

Åååhh, snart e hon här <3
Som vi ska leka :-)

Kraam

Postat av: Ida

Publicerad 2012-11-22 10:58:03

Vad fint du skriver, nästan så man blir sugen på en till ;-) Kram Ida

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela