Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

ej anpassad att vara trött

Publicerad 2012-09-08 21:15:37 i Allmänt

Vissa dagar är jag mer trött än andra, tror inte att jag kan skylla detta på graviditet. Det är bara så att jag sovr inte på natten, jag somnar hur skönt som helst men sen så vaknar jag mitt i natten och har svårt att somna om och när jag väl somnar vaknar jag strax igen. Och då när jag vaknar så tycker jag att det är lika bra att tömma blåsan. Då försöker jag på ett smidigt sätt ta mig upp ur sängen, så att inte hunken bredvid mig ska vakna ( han kan juh gött få ha sin sömn). Inser när jag väl kommer upp ur sängen att min smidighet är puts väck, stånkar ut till toan. När jag ska krypa ner i sängen igen så hoppas jag innerst inne att Johan ska vakna till. Han kan gött få sympati lida med mig och mina sömnbesvär. Vi var väl två att skapa detta lilla underverk.

Vissa dagar är jag pigg, men vissa dagar är pain in the
Ass. Min kropp är inte anpassad att vara trött, jag fungerar inte. Hjärnan blir slö, ryggen blir trött o ond, mitt tålamod har lagt av.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela