Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

stackars barn...

Publicerad 2012-10-23 15:41:13 i Allmänt

Jag är nog världshistoriens trökigaste människa nu. Jag är så trött på att vara trött.
GICK(!!!) Ner till stan innan och fika med Kajsa. Härligt att vara social för en stund, man känner sig levande för en stund och blir tankad med god energi. Men nu ligger jag i soffan som om sista stund är kommen. Douglas tycker det är helt OK att passa upp mig. Släpper in o ut hunden vid behov. Hämtat min mobil. Hämtat vatten. Synd bara att han inte kan kissa åt mig. Får faktiskt lite ångest att jag är så tråååkig. Barna kommer säkert ha ångest vid vuxen ålder när gravid kommer på tal. -Du bara vilar och är sur brukar Kevin säga och det är som ett hugg med ett samuraj svärd i mamma hjärtat när ens son säger det.
Men men snart är bebis ute och jag blir återställd och sover som en sessa(?) om nätterna.

Kommentarer

Postat av: Mary

Publicerad 2012-10-23 16:48:36

Bit ihop eve! Snart ska vi va värsta pigga supermorsorna som härjar runt å hänger som faaaaan! Eller ja... Men vi kan ju hänga i mysbrallor på golvet hemma hos varann iaf..... ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela