Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

kuddar

Publicerad 2012-10-10 08:08:27 i Allmänt

Det här med att sova dåligt, underlättas inte med att man måste stötta upp kroppen med kuddar. En kudde mellan benen och en under magen. Och den enda sköna liggställning är att ligga på sidan. Så när man ska byta sida, så måste man först få med sig sin enorma kropp sen alla kuddar och till sist hitta en skön position. Och när nätterna är som värst, vrider man sig rätt så många gånger. Och i natt var jag så öm i höftpartiet... nä fy fan. Nattetid är det värsta, jag vill så gärna ha en god natt sömn helst minst 6 timmar.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-10-10 10:14:50

Känns ju som d är ett tag kvar till sex timmars sömn........

Svar: Förhoppningsvis om 2 år. Då får man passa på å njuta några år, sen får man väl sömnbesvär när de stora blir tonåringar...
Eva Ewald

Postat av: Johanna - Husliv & Gravid

Publicerad 2012-10-15 03:16:57

jag känner igen det där, har samma problem när jag ska sova..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela