Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Fixar lista

Publicerad 2012-10-22 11:18:36 i Allmänt

Tiden går så fort tycker jag om 2 dar går jag in i vecka 35 och detta insåg jag förra veckan. Stressen smög på... att det kanske var dax att börja fixa saker.
1.Sängen ska ner ifrån vinden och monteras.
2.Sängkläder ska fixas, samt madras och sängskyddet ska tvättas.
3. Fixa vagn.
4. Fixa bebis kläder, har juh inget kvar sen grabbarna.
5. Skötbord
6. Amningspump? Är bra att ha va?
7. Kolla upp om man kan hyra bilbarnstol på mvc annars köpa det.
8. Fundera på vad som ska packas med till BB...

Så denna vecka har jag fixat 2, liten del i punkt 4, 5.

Kommentarer

Postat av: Mary

Publicerad 2012-10-22 15:40:06

Ja va tusan ska man lägga i den? Får man köpa ny snygg väska av den anledningen??? ;-)

Svar: En Maria M väska är nog det man ska ha nu för ti'n
Eva Ewald

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela