Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

En killes graviditet

Publicerad 2012-10-04 21:31:03 i Allmänt

Undrar hur det är för killen i förhållandet när tjejen är gravid. Hon klagar (oftast) på både det ena o det andra under graviditeten. Men hallå... detta måste vara en chock, en förändring för killen. Ifrån att ha en hotchi potchi brud, som har kontroll på sin känslor. Knappt fiser och om hon skulle råka lägga en smygare så lukrar det självklart hallon (or not).
Till att denna vackra varelse förändras till en växande argsint hormon kossa. Celluliterna ploppar fram på dem mest konstigaste ställen, som t.ex ovanför pattarna. Ifrån att vara social ute människa till att föredra soffan, helst liggandes med en kudde mellan bena. Och när väl tjejen har hållt ett föredrag om att just denna kväll ska bli extra mysig, så har hon lyckats somna innan klockan blir 21.
Och visst kan det vara lite sexigt med dem växande brösten. Men om nu killen nu skulle råka påpeka detta, blir det hus i helvete med en massa gråt...

Nä vad ska man säga??
Att en graviditet ska funka, så krävs det en stark o stabil karl! Vilken tur jag har, som har Johan. Och jag hoppas att minnet försvinner för honom om graviditeten;-)


Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-10-05 13:38:44

Jag känner mig tråkigast i världen när d bästa jag verkar veta är MIN SÄNG!!! Gärna kl 20!!! :))

Svar: Rolig är det sista man är som ett preggo;-) Hahaha
Eva Ewald

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela