Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Bläckfisk

Publicerad 2012-10-12 08:00:06 i Allmänt

Bebisen som bor i min mage nu är den mest livligaste utav alla inneboende min mage har haft.

Det sprattlas, bökas, boxas och kickas mestadels hela ti'n.
Ibland sticker det ut på alla håll o kanter på magen och tanken på att det är en bläckfisk med sina 8 armar börjar jag tro på mer o mer.

Men denna livliga inneboende har juh boende kontrakt
till den 4 dec, annars kommer jag skicka en uthysnings ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela