Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Bebis i pungen

Publicerad 2012-10-15 09:13:30 i Allmänt

Det här med att ha en bebis i magen är något som fachinerar barn. Inte mina barn dock, det är näst intill äckligt att ta på min mage när man säger att lillfis sparkar iaf för Kevin. Men dagis barnen på Douglas dagis är djupt fachinerad av min växande mage och frågar varje gång jag kommer till dagis vare sig det är lämning eller hämtning även under samma dag. Om bebis har kommit ut??
Samma svar får dem varje dag, -nej den har inte kommit och ni komner ställa samma fråga x antal gånger till. 
Men idag så hade jag denna konversationen med en smart fyra åring. - Det tar lång tid för bebisar att komma ut. Jag håller med honom. - För först är man i pappas punkt. Chockerande så håller jag med honom. - Till sist säger han att alla killar har bebisar i sina punkter. Douglas spärrar upp sina blå och ser förvånad ut. 
Så nu vet jag viljen diskution vi kommer ha sen när han kommer hem.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-10-15 14:47:31

Hahahahaha "punkt"

Postat av: Irene

Publicerad 2012-10-15 20:02:54

Hahahahaha.... Söt unge :-DD

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela