Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Utkast: Jun. 11, 2012

Publicerad 2012-06-11 21:11:03 i Allmänt

Då var sommarfesten över.
Halv ligger i soffan och funderar på varför man får större mage på kvällen?
Nåt som kan få mig att vilja spy är tanken på att käka pizza eller någon annan snabbmat. Visst kan jag äta det, när latheten tar över och hungern blir för stor. Men iaf så när familjjen käka pizza nu på kvällen så mumsa jag i mig nektariner. De ni... men ändå så är det 5 plus på vågen.

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela