Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

När sanningen kommer fram

Publicerad 2012-06-15 07:24:00 i Allmänt

Skrev här om dagen att jag var rätt stolt över att jag inte åt så mycket skit. Men det är inte hela sanningen har jag nu insett. Jag älskar mackor, varma, kalla, rostade, baguetter, luftiga, grova, hårda Ja-a alla sorters. Inser nu att min kropp är överflödig med kolhydrater. Det är en bebis jag komner att föda ut och INTE kolhydrater. Kommer att ha ett kolhydrat töcke runt min midja i 10 år juh.

Hepp nu ska jag packa i bilen det sista. För nu drar vi till Vimmerby och ska leka 2 dagar på ALV.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela