Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Konditionen på topp

Publicerad 2012-06-26 10:11:28 i Allmänt

Tog en promenad med Kevin o Lowa, vågade inte gå för långt. För att få ont i fogarna slipper jag helst.

Men nu undrar jag, vart min kondis har tagit vägen? Flåsar o har mig efter bara några meter. Och detta har inte börjat nu nyligen. Nänä så fort pluset kom på stickan, så blev allt tungt. Det var knappt att jag kom upp ifrån toastolen då jag testa. #Åå ett plus, pho pho! Jag som hade en vision inban jag blev preggo, att jag minsann skulle träna på gymet och hålka mig i form. Yea right.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela