Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

I'm back

Publicerad 2012-06-11 13:24:42 i Allmänt

Har nu bestämt mig att börja blogga...igen. Andledningen är att jag vill komma ihåg denna graviditet. Väntar barn nr 3 och har sagt att jag ska njuta varenda sekund, för detta är sista gången. Nu är jag i v 16 och jag känner att jag inte riktigt kan njuta än. Jag har inte haft något morgon illamående, men eftermiddags o kvälls illamående däremot. Har inte pjukst iaf. Börjar få känningar av foglossning och känner mig allmänt fet. That'it. 
 
Men nu vill jag inte att någon tar mig bokstavligen, för jag kommer garanterat spy ur mig en hel del skit. Mina hormoner är ta mig fan inget att leka med. Ibland kan det nog låta som om att det skulle vara bäst om jag bodde själv på en öde ö, för att jag inte klarar av mina nära o kära och hur dem stackarna ska stå ut med mig. Men jag älskar min familj sjukt mycket och är överlycklig över en liten till.
 
 
Det var tänkt en bild här, men sitter med mobilen och det gick sjukt segt.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela