Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

dvala

Publicerad 2012-06-30 21:52:04 i Allmänt

Jahapp igår kväll så blev vi helt plötsligt barnlediga. Kevin har pappa vecka och Douglas ville sova hos farmor.
Men jag kan erkänna att nu när jag är gravid så tycker jag att det är lite jobbig när jag inte har alla samlade. Men i morse var det skönt att få sova ut och det behövde jag. För hör o häpna JAG, soffälskar'n #1 sedan 4 månader var uppe sent igår.

Jag o Johan var ute o käka och självklart slog jag till lite extra och fyllde på min kolhydrathalt och beställde en skagenmacka.
Sen drog vi vidare till ett härligt gäng och tjötade till klockan 01.00. Shittan brittan, har inte varit uppe så sent på evigheter.
Och det var underbart, jag kände mig levande. Som en björn som har kommit ur sitt ide efter en evighets dvala. Jag hade ruskat av mig tröttheten, slängt av mig mysdressen. Den tråkiga, griniga Eva var ett minne blått och tadaa här har en social preggo vaknat till liv.

Så var klart värt att vara lite trött idag.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-05 21:22:09

Så kul att träffa er, ä en om vi inte stannade så länge! Härligt att du fick sån känsla!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela