Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

ALV

Publicerad 2012-06-17 15:17:59 i Allmänt

Nu är vi hemkomna från Vimmerby. Kan juh säga att det inte har varit någon relax helg, jag är helt slut. stugan varliten o trång, Douglas har varit så uppspelt så hans mun har gått i ett och varit rastlös dem få (men tillräckligt) timmarna vi spendera i stugan. Astrid Lindgrens värld var toppen och båda pojkarna storm trivdes. 

Jag fick så förbannat ont i nedre partiet efter allt traskande så jag gick som halta Lotta. Bästa position var när benen var brett isär. Nä usch o fy, har fortfarande lite ont. Så jag ligger i soffan med soffkudden mellan bena.

Nä nu ska jag blunda lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela