Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

svajjiga preggo hormoner

Publicerad 2012-07-14 13:49:54 i Allmänt

Va härligt det känns i kropp o själ när man träffar nya människor, som är vettiga och.Man kan sitta o snacka i ett par timmar och skulle lätt kunna sitta ett par till utan att få en dö minut som blir pinsam.

Det har jag spenderat min förmiddag med, fika med Marylepoppen. Sen så är det extra kul att hon är gravid med och vi ska ha nästan samtidigt. Gött med nån som förstår mina svajiga preggo hormoner, förstår att ett skratt kan förvandlas till tårar för att sedan bli skit förbannad. För det kan knappt jag fatta, dessa snabba förändringar som sker i min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela