Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

skönhetsömn

Publicerad 2012-07-14 09:32:42 i Allmänt

Det här med sömn är ett problem för mig, har inte haft sådana besvär tidigare.
Jag somnar hur gött som helst kl 23 el 00. Vaknar sen hur pigg som helst runt tre snåret och känner hur blåsan är på väg att sprängas. Sen så kan jag inte somna om förrens halv 6 ungefär. Sen så vaknar man kl 7 ungefär.

Jag behöver verkligen min skönhetsömn, för svarta påsiga ögon gynnar verkligen inte en uppsvullen preggokropp.
Thank god for Max faktor mastertouch under-eye concealer

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela