Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

pling i mobilen

Publicerad 2012-07-10 11:51:48 i Allmänt

Går in i vecka 20 idag, helt seckt va fort det går nu. Tycker det inte gör annat än plingar i mobilen att jag går in i ny vecka. 
 
Just nu så älskar jag att vara ett preggo inkl mina dubbelhakor. Jag känner henne allt oftare nu, små taniga ben sorattlar omkring och emellanåt så hickas det lite. 
Jag börjar  få kontroll på mina känslor (enligt mig iaf). 
Och det hära med mitt överdrivna intag av kolhydrater, grämer jag mig inte lika mycket över. För jag köpte faktiskt här om dan GI bröd och whisp så kände jag mig smalare.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-07-10 14:59:26

Då är ju du EXAKT 3 veckor före mig! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela