Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Ett google expert

Publicerad 2012-07-15 09:27:33 i Allmänt

Jag är jätte duktig på att söka på åkommor, på så sätt slipper jag ringa 1177.
*Jag har mycket sammandragningar och var osäker på om det var normalt. Googla på det och inom några sekunder hade min oro lugnat sig.
* Jag har ont i ichias nerven, googla på det och antagligen är det bäckenledssmärta och det är samma symtom som ichsias.

Men det roliga med google är att man kan få olika svar pga att olika sajter kommer fram, familjeliv har svar på allt. Men det gäller att hitta det rätta. För i forumen är det många som vill få fram sin åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela