Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

En minifis

Publicerad 2012-07-29 18:52:18 i Allmänt

Som jag skrev igår, så börjar man kunna känna utanpå magen när lillfis sparkar. Igår kväll så börja lillfisen buffra, sjhoar på Johan som näst intill har somnat bredvid mig. Men så fort hans hand kom på magen blev det cool lungt, jag tänker för mig själv sparka nu då, kom igen! Typ som att bebben kan läsa mina tankar. Provar att hålla andan och ännu en tanke överföring. Sparka nu på pappa!!!
Johan ger upp och vänder sig om, ja då ja passar "hon" på, eller om det kan vara så att det tar typ en minut ifrån min tanke till att nå "lillfis".
Lite komiskt att jag skriver "lillfis", för det är vad det kanske är?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela