Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Alltid full blåsa

Publicerad 2012-07-28 11:21:36 i Allmänt

Nu är jag i vecka 22 (21+4). Nu känns nästan allt hur underbart som helst. Bebbe sparkar hej vilt och det känns utanpå. Att ligga på rygg och ha handen på magen och trycka o känna är nästan en ny favorit sysselsättning.
Men det finns lite nackdelar med, det kan juh inte bara vara perfekt för då skulle denna bloggen vara skit tråkig.

Det är sommar och när det är sommar måste man dricka mer. Vilket resulterar i att jag behöver tömma blåsan dubbelt så ofta. Har om dagen satt jag på stranden i Falkenberg, på vägen ner till stranden håller jag koll på vart bajjemajja var. Det är en bra bit för mig och sandig terräng vilket betyder att jag är för lat för att gå dit 3 gånger per timma. Njuter i solen en stund till jag känner att jag dör om jag inte får pissa snart. Får göra det jag egentligen inte vill, gå ner i det kalla vattnet. Och jag kan säga att det inte är lätt att tömma en blåsa i kallt vatten och samtidigt försöka simma. För det är rätt så uppenbart att ett preggo ska kissa om hon bara står stilla.
Går upp igen med en halvtömd blåsa och kniper tills känslan kommer att jag dör snart av blås explotion och går till bajjemajja.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-07-28 18:58:42

HAHAHAHA du gjorde d förbjudna! Hoppas nån fick kallsup bredvid dig! MOHAHAHA

Svar: Haha, men nöden har fan i mig ingen nöd. Fick juh upp temperaturen lite iaf
Eva Ewald

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela