Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

upplevelse

Publicerad 2012-08-30 19:11:04 i Allmänt

Vilken upplevelse, blev allt lite tårögd när bebben låg där inne i magen och tutta på tummen. Men det var inte alldeles lätt att föra fingrarna rätt, för dem var en sväng i näsan innan dem slank in i munnen.
Vilken enorm kärlek man har till sina barn, även om de ligger imagen och sparkar revbenen ömma eller om dem retar en till förbannelse med sin trots;
Nu bekräftades det att det var en liten tjej, för liten var hon. Hon låg under medel vikten, men det var inga problem med flödet mellan moderkakan o lillfis. Hon rekomenderade att vi skulle kontakta vår bm för vidare koll om 2-3 veckor.


Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-08-30 21:14:04

Men jises va skumt å se den så där liksom!!!??
Jag vettifan om jag vågar! Vare inte ett dugg läskigt ??

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 21:24:04

Det var bara MYSigt, så inget otäckt. Så det tycker jag ni ska göra:-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 21:24:15

Det var bara MYSigt, så inget otäckt. Så det tycker jag ni ska göra:-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela