Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Tjuvtitt

Publicerad 2012-08-30 08:45:53 i Allmänt

Idag är det en tjuvtitt på lillfisen i Göteborg.
Det ska bli så häftigt. Kevin har fått ledigt från skolan, bara för att få följa med. Man får ha med 5(tror jag) anhöriga och barn över 7. Tror att det kommer göra han gott. Det skiljer 9 år mellan dem. För när lillfis är i sin ljuvliga 6 års trots är Kevin i full fart ned att åka moppe och ha problem med rösten.
Nu börjar jag känna att det närmar sig eller rättare sagt Jag börjar inse att vi ska ha en liten bebis här, som är en av oss *mäktigt. Har ju förstått att jag är gravid men inte tillåtit mig att tänka efter graviditeten. Tror det beror på all min rädsla att det skulle vara något fel på lillfis. Men nu drömmer jag om bebbe och att det är en tjej och otroligt söt. Appropå drömma, så har jag blivit så trött det sista. Tror inte det beror på lillfis, vägrar skylla på det. Men en power nap på dagarna är nödvändigt om jag inte jobbar då.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-08-30 13:16:44

Inte bara åka moppe å problem med rösten... d kan va då d ska börja liggas oxå hehe ;P

Svar: Va LIGGA??? Så tidigt?? Minst 21 trodde jag;-)
Eva Ewald

Postat av: mary

Publicerad 2012-08-30 13:17:02

Inte bara åka moppe å problem med rösten... d kan va då d ska börja liggas oxå hehe ;P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela