Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Morgon urin?!?

Publicerad 2012-08-17 08:05:28 i Allmänt

På tisdag ska jag till Mvc och innan dess ska jag ha varit på labb och lämna blod. Det är så att jag är R- och då måste man lämna blod 3 grr (?) under graviditeten. Och även ett urinprovs burk skicka hon med och sa att jag skulle lämna morgon urin till labbet. Men nu undar jag vilken tid morgon urinet är, 01, 03, 05 eller 07??? Så varenda gång jag var tvungen att tömma min blåsa i natt satt jag på toastolen osäker med burken i handen.

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2012-08-17 15:28:26

Hahaha... Ja, om du ska kissa sådär ofta så blir det inte lätt :-))

Jag skulle satsa på 07 kisset :-))I mina ögon e det inte morgon före 07
:-D

Kraam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela