Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

gravid hjärna

Publicerad 2012-08-06 18:29:40 i Allmänt

Idag har min hjärna varit extremt gravid. Ni som inte vet vad jag menar, så är det som så här. När man är gravid är inte tankeverksamheten i sitt fulla bruk. Det går lite långsammare att tänka, glömma bort saker och vara fummlig. Man kan säga att den tar semester.
På jobbet när jag skulle dricka mitt fm kaffe, så glömde jag bort för ett kort ögonblick hur man gör när man dricker, för en redig kaffe fläck på min vita tröja.
När jag satt och skrev, så glömde jag bort vad och om vem jag skrev. Ghasch.

Så har det fortsatt, påbörjar att packa upp varorna för att sedan börja städa. Efter en timme såg jag påsen på köksbänken och satte in mjölken i kylen.
Fan lika bra att jag går o lägger mig ass

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-08-07 17:33:03

Hahaha

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-07 21:02:58

Stackars dig Eva... :P Du, imorgon vill jag INTE höra några spökhistorier för du vet ju vem som gör natten..! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela