Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

flötigt godis

Publicerad 2012-08-24 21:43:37 i Allmänt

Jahapp.... Har haft fredagsmUs ( som Douglas säger) och för ovanlighetens skull var jag sugen på flötigt godis. Såsom ostbågar o mjölkchoklad. Men jag som lätt får uppstötningar av ostbågar annars, så kan ni juh bara gissa hur det är nu. Jag halv ligger i soffan, livrädd att sätta mig upp. För då kommer mini pjoken att åka ur munnen/halsen. Men men skit sak samna, för det var så in i helsickes gött medans jag åt. Nu ska jag krypa ner, för i morgon ska jag dygna på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela