Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

fartfylld helg

Publicerad 2012-08-12 18:35:03 i Allmänt

Det har varit en händelserik helg för lillfisen. Först på fredag var det bilbingo, så lillfis fick kämpa med att dela plats med en välfylld urinblåsa som var omöjlig att tööma förrens det var paus.
 
 
Lördag var det fest, hade sketa sköj. Så jag skratta så det klunkade i magen oavbrute. Efter alla turkisk peppar shottar som dracks ( ej av mig) kände jag tillslut smaken i munnen, så min huvudvärk i morse berodde på det.  En sympati baksmälla. Även korta dans moves blev det, så ett härligt gung fick lillfis.
 
Idag bar min rastlösa själ iväg till Sommarland med Douglas. Först en kallchock för magen, då D skulle bada. Sen avslutades allt med karusell åk, allt ifrån släng gungan  till snurrande te koppar. 
Så visst har bebben haft en fartfylld helg, om man jämnför med dem andra dagarna hon levt i magen. Då det inte har varit någon som helst rörelse på morsan.
Så nu är jag helt slut, nu börjar nedräkningen tills det är OK att lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela