Preggo morsan

Graviditets blogg rakt igenom

Allemansrätten

Publicerad 2012-08-12 10:43:21 i Allmänt

Jag har funderat på en sak, va är det som gör att en preggomage blir till allemansrätt för alla att känna på. Jag menar så fort folk (oftast tjejer) ser en preggomage så blir händerna som magneter till ens mage. Visst så tycker jag det är mysigt med andras gravid magar när jag själv inte var gravid, men inte så att jag tog mig friheten att talla på främmandes magar och UTAN att fråga.
Sen så älskar jag när darling känner o klämmer på magen och letar hur Vårat barn ligger i min mage.

Kommentarer

Postat av: mary

Publicerad 2012-08-12 10:54:53

DET ÄR INTE OKEJ! JAG KAN NITA DEN JÄVELN SOM GÖR DET!!!

Postat av: Maria Lilja

Publicerad 2012-08-12 11:39:55

F'låt :/

Svar: Om du menar förlåt för att du klappa på mig så var det inget jag reagera på. Det handlar om hur och vem. En vilt främnande människa för mig, blir som besatt av min mage, skrämmer mig.
Eva Ewald

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jahapp, väntar barn nr 3 och det sista antagligen. Har sagt att jag ska njuta varenda sekund, men är det så himla underbart som man minns graviditeten. Så här kommer mina tankar... mina känslor och mina hormoner. Det kan förekomma en del ironi, så ta inte allt bokstavligt. Läs, njut och fundera.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela